E-commerce

01 máj Ahol az e-kereskedelem a kereskedelem

Létezik egy olyan - nem mesebeli - ország, ahol az e-commerce  egy egészen más szintet fog jelenteni, mit amit ismerünk, mert nem csak egy kiegészítő láb, egy potenciális bevétel forrás, hanem az alapértelmezett kereskedelem lesz. ‘"E-commerce in the USA is the Dessert. In China is the Main Course" Jack Ma Ha azt...

Read More
Jack Ma Alibaba

19 jún Üzleti leckék az e-commerce vállalatól, ami legyőzte az eBay-t

Nem túlzás a cím és ezúttal nem az Amazonról lesz szó cikkben. Magyarországon talán még kevésbé ismert, de a globális e-commerce piac egyik legnagyobb szereplője a kínai Alibaba, ami gyakorlatilag nulláról lett az egyik legmeghatározóbb internetes vállalat. Befejeztem végre az Alibaba’s world című remek könyvet, ami Nebehaj Viktor úr ajánlására került...

Read More

03 ápr Vásárlói vélemények: Miért nélkülözhetetlenek, és hogyan kell használni őket?

A gyors válasz a miértre: A neten vásárlók 60% olvas online véleményeket, mielőtt sort kerítene a vásárlásra. Ebből egyértelmű lehet, hogy a sokáig üldözött e-commerce funkció, a termék vélemények és értékelések használata mára esszenciálissá vált. A webshopok egyik nagy előnye az “offline” üzletekkel szemben az lehet, hogy a termékekhez jó esetben...

Read More

14 jan Toolokra költeni néha csak pénzkidobás

  Úgy tűnik egyre növekszik a digitális adatok mennyisége és egyre olcsóbb azok gyűjtése. A toolok száma folyamatosan gyarapodik, ezért nem árt elővenni ezekben a webes eszközöktől szétbombázott időkben Avinash 2006-ban(!) megfogalmazott szabályát. Minden idők legnagyobb analitikai egyénisége már a 2006-os bejegyzésében arról ír, hogy a nagyvállalatok akik invesztálnak az analitikába, egyszerűen...

Read More

04 jan Üzleti könyvek 2016-ra

“Menedzser könyvekből” nincs hiány, ezekből tisztes mennyiséget el is fogyasztottam az évek során. A legtöbb ilyen könyvben túlburjánzanak az olcsó tanácsok, és a bullshit, de 2015 egy átlagon felüli év volt számomra, mert volt szerencsém néhány olyan üzleti könyvhöz, amelyeket merek ajánlani.
Read More

25 jan A sikeres márkák titka az egyszerűség?

Simple is smart Korábbi cikkemben már utaltam rá, hogy a 2014-es online stratégiában kiemelt helyet kell szentelni az egyszerűségnek. Az emberek egyre jobban belefáradnak a túlbonyolított világába, és az egyszerű dolgokért akár többet fizetni is hajlandóak.
Read More