10 dec

A mobil vásárlási folyamat optimalizálása

A mobil vásárlási folyamat optimalizálása nem űrtudomány. Egyrészt tekintettel kell lenned a mobil eszköz limitációira, másrészt viszont élned kell a készülékek adta technikai lehetőségekkel, mint például a kamera vagy a helymeghatározás.  Lehet későn írtam meg ezt a cikket. A karácsonyi vásárlási szezon közepén vagyunk, az ecommerce pedig már egészen látható szeletet...

05 jún

E-commerce konverziók növelése olcsó trükkök nélkül

Egy e-commerce weboldal modelljéből kifolyólag folyamatosan a vásárlások növelésének nyomása alatt áll. Ebben a helyzetben könnyű elcsábulni, és ócska trükkökkel rövid távon felpimpelni' a konverziókat. Ilyenek például a felugró ablakok (pontosabban modalok), vagy a túltolt remarketing.
01 máj

Ahol az e-kereskedelem a kereskedelem

Létezik egy olyan - nem mesebeli - ország, ahol az e-commerce  egy egészen más szintet fog jelenteni, mit amit ismerünk, mert nem csak egy kiegészítő láb, egy potenciális bevétel forrás, hanem az alapértelmezett kereskedelem lesz. ‘"E-commerce in the USA is the Dessert. In China is the Main Course" Jack Ma Ha azt...

Jack Ma Alibaba
19 jún

Üzleti leckék az e-commerce vállalatól, ami legyőzte az eBay-t

Nem túlzás a cím és ezúttal nem az Amazonról lesz szó cikkben. Magyarországon talán még kevésbé ismert, de a globális e-commerce piac egyik legnagyobb szereplője a kínai Alibaba, ami gyakorlatilag nulláról lett az egyik legmeghatározóbb internetes vállalat. Befejeztem végre az Alibaba’s world című remek könyvet, ami Nebehaj Viktor úr ajánlására került...

03 ápr

Vásárlói vélemények: Miért nélkülözhetetlenek, és hogyan kell használni őket?

A gyors válasz a miértre: A neten vásárlók 60% olvas online véleményeket, mielőtt sort kerítene a vásárlásra. Ebből egyértelmű lehet, hogy a sokáig üldözött e-commerce funkció, a termék vélemények és értékelések használata mára esszenciálissá vált. A webshopok egyik nagy előnye az “offline” üzletekkel szemben az lehet, hogy a termékekhez jó esetben...