14 jan

Toolokra költeni néha csak pénzkidobás

  Úgy tűnik egyre növekszik a digitális adatok mennyisége és egyre olcsóbb azok gyűjtése. A toolok száma folyamatosan gyarapodik, ezért nem árt elővenni ezekben a webes eszközöktől szétbombázott időkben Avinash 2006-ban(!) megfogalmazott szabályát. Minden idők legnagyobb analitikai egyénisége már a 2006-os bejegyzésében arról ír, hogy a nagyvállalatok akik invesztálnak az analitikába, egyszerűen...

04 jan

Üzleti könyvek 2016-ra

“Menedzser könyvekből” nincs hiány, ezekből tisztes mennyiséget el is fogyasztottam az évek során. A legtöbb ilyen könyvben túlburjánzanak az olcsó tanácsok, és a bullshit, de 2015 egy átlagon felüli év volt számomra, mert volt szerencsém néhány olyan üzleti könyvhöz, amelyeket merek ajánlani.
25 jan

A sikeres márkák titka az egyszerűség?

Simple is smart Korábbi cikkemben már utaltam rá, hogy a 2014-es online stratégiában kiemelt helyet kell szentelni az egyszerűségnek. Az emberek egyre jobban belefáradnak a túlbonyolított világába, és az egyszerű dolgokért akár többet fizetni is hajlandóak.