Konverzió optimalizálás

regisztracios-form

04 aug Regisztrációs konverziók növelése felhasználóbarát módon

A regisztrációk gyűjtésére számos agresszív módszert használnak, például örök ellenségemet a modalt (ami majdnem olyan, mint a popup). Adta magát a választás, a cikkben összegyűjtöttem néhány olyan ajánlást, amelyek megfogadásával jelentősen növelhetjük a regisztrációs konverziók számát a felhasználók halálra idegesítése nélkül. A regisztráció rengeteg weboldalnál kulcsfontosságú cél, nem véletlen, hogy szinte...

Read More
the_big_bang_theory_sheldon_shop_shopping_suits_jackets_57649_3840x2160

03 ápr Vásárlói vélemények: Miért nélkülözhetetlenek, és hogyan kell használni őket?

A gyors válasz a miértre: A neten vásárlók 60% olvas online véleményeket, mielőtt sort kerítene a vásárlásra. Ebből egyértelmű lehet, hogy a sokáig üldözött e-commerce funkció, a termék vélemények és értékelések használata mára esszenciálissá vált. A webshopok egyik nagy előnye az “offline” üzletekkel szemben az lehet, hogy a termékekhez jó esetben...

Read More
vw

06 Már Quick Tip #1: CTA szöveg formula, ami konverziót generál

Gyakran kis változtatással is lehet igen drámai változásokat elérni a konverzióban, ennek pedig tipikus példája a Call To Action szöveg. A hatékony formula egyszerűbb, mint gondolnád. A landing oldal optimalizálási hibák remek kiegészítője lehet a mostani ezúttal viszonylag rövid cikk, mert mezei felhasználóként, de a szakmám során is rengeteg nagyon rosszul...

Read More
credibility

20 feb 8 hiba, ami tönkreteszi a weboldalad hitelességét

Avagy faktorok, amelyek másodperceken belül elriasztják a potenciális online vásárlóidat. Hacsak nem vagyunk az Apple, általában erős bizalmatlansággal közelítenek a weboldalunkhoz a felhasználók. A hitelesség, vagy kredibilitás tehát egy új cég, vagy egy startup esetében élet-halál kérdése lehet (Magyarországon egyébként az e-commerce relatíve lassú terjedésében a bizalmatlanságnak komoly szerepe volt). A téma...

Read More
just-simple-

03 feb Hosszú vagy rövid landing oldal: Melyik a hatékonyabb?

Már most szeretnék spoilerezni: Attól függ. Sőt, még olyan eshetőség is előfordulhat, hogy mindkettő. A hatékonyság a landing oldalak hosszúságát illetően is eléggé sok faktortól függhet, de a kontextus helyes értelmezésével a célközönség ismeretével, esetleg teszteléssel végül egyértelmű döntést lehet hozni. Korábbi cikkemben a landing oldal optimalizálás, pontosabban a heurisztikus elemzés...

Read More
landing-hipotezisek

28 jan A hatékonyan konvertáló landing feltételei

Ahelyett, hogy konkrét specifikus landing oldal optimalizálási tanácsokba bocsátkoznánk, célra vezetőbb lehet egy keretrendszert használni kiindulási alapnak. Rengeteg cikk van net szerte arról, hogy milyen megoldásokkal sikerült egyeseknek landing oldalt, vagy netalán konverziós csatornát optimalizálniuk. Ezek a tippek nagyon hasznosak is lehetnek, csak éppen erősen kontextus függőek és esetenként inkább ártanak,...

Read More