Konverzió optimalizálás

landing-optimalizlas

16 jan A két leggyakoribb landing oldali konverzió gyilkos

Ha a landing optimalizálás alapjairól beszélünk, különféle kampányokról gyűjtött megfigyelések alapján a két leggyakoribb konverziót erodáló tényezőről, a message match-ról és az attention ratio-ról, illetve azok elkerüléséről mindenképpen szót kell ejtenünk. Az említett két kifejezést szándékosan nem magyarítottam, mert néhány év blogolás után úgy látom, hogy az angol szakkifejezések magyarítása 10-ből...

Read More

05 nov Konverzió optimalizálás kis forgalmú oldalakon

remote-usability-testing Miután az A/B tesztek megbízható eredményéhez általában jelentős forgalomra van szükség, sokan erre hivatkozva elengedik a konverzió optimalizálást. Valójában kis forgalmú websiteokon is lehet konverzió optimalizálást végezni, csak éppen tudatában kell lenni az összes kutatási lehetőségeknek.
Read More