02 nov

Microcopy: Kis szövegben nagy erő?

A gyenge felhasználói élmény első jele, ha az interfacen megjelenő szövegek miatt úgy érzed, mintha egy rossz modorú magyar házmesternéni szólna hozzád.  A szöveg  elválaszthatatlan része a UX-nek, melyen ugyanolyan keményen kell dolgozni, mint a experience egyéb területein.
25 Sze

Milyen taktikákkal tesz az Instagram függővé?

A drogdíler sosem fogyaszt az árujából. Talán ez az oka annak, hogy a tech cégek CEO-i korlátozzák a gyermekeik okostelefon/tablet használatát. Habár cinikusnak tűnhet az analógia, van benne igazság.
24 jún

Kis képernyők nagy problémák: A mobil UX alapjai

Már manapság is esetenként egy weboldal látogatóinak 80%-a mobilon találkozik először a céggel, azaz ezen a platformon érik az első benyomások. A kiváló mobilos felhasználói élmény elérése sosem volt egyszerű, amire a folyamatos technológiai változások szintén rátettek egy lapáttal, de mégis megkerülhetetlen feladat.
21 máj

8 lépés az intuitív UI-hoz

Habár mindenki el akarja érni, az intuitív UI-t még definiálni sem egyszerű. Valójában pedig az “intuitívság” pontosan megfogalmazható és jól körülhatárolható attribútumai vannak.
18 máj

Egy oldalas vásárlási folyamat: Tényleg az e-commerce szent grálja?

Körülbelül 2010 körül kezdtek megjelenni az e-commerce oldalakon az egy oldalas checkout megoldások. Magyarországra jóval később érkeznek el az efféle UX törekvések, de ma már hébe-hóba itthon is belefuthatunk. A kérdés, hogy a “single page checkout” tényleg az e-commerce használhatóság és konverzió optimalizálás szent grálja, vagy a több lépésből álló...